skurcze nóg co pomaga, skurcze ud, na skurcze, skurcz w łydce, bolesne skurcze nóg, co na skurcze, co na skurcze nóg, magnez na skur

To Jest Przyczyną Skurczów Nóg W Nocy (i Jak Je Powstrzymać)

Mogłoby się wydawać, że skurcze pojawiają się zwykle po intensywnym wysiłku fizycznym, ciężkiej pracy lub treningu, kiedy twoje ciało nie miało szansy zaabsorbować wystarczającej ilości tlenu niezbędnego, aby nastąpiło utlenianie glukozy przez co glukoza się spala, a w naszych mięśniach gromadzi się kwas mlekowy.

Innym powodem skurczy może być brak w naszym organizmie minerałów takich jak magnez i potas lub nadmierne pocenie się, które wyczerpuje w naszym organizmie zapasy minerałów i elektrolitów powodując bolesne, nieprzyjemne skurcze.

Inne typowe przyczyny to:

– cukrzyca;

– narażenie na działanie niskich temperatur;

– problemy z krążeniem;

– niedoczynność tarczycy;

– zła postawa;

– anemia

– stres

– niedokrwistość;

– naprężenia mięśni

Aby uniknąć pojawiania się u ciebie skurczów, musisz przestrzegać kilku prostych zasad.

Przede wszystkim pij dużo wody zarówno przed, jak i po aktywności fizycznej. Jeśli skurcze są spowodowane brakiem elektrolitów należy spożywać pokarmy bogate w magnez,

sód, wapń i potas, owoce i warzywa takie jak seler, rzeżucha, marchew, banany, pomidory i owoce cytrusowe, które zawierają witaminę C i poprawiają krążenie. Przy skurczach pomóc nam mogą również ćwiczenia rozciągające, ponieważ poprawiają komunikację między twoimi zmysłami i receptorami mózgu.

skurcze nóg co pomaga, skurcze ud, na skurcze, skurcz w łydce, bolesne skurcze nóg, co na skurcze, co na skurcze nóg, magnez na skurcze, skurcze

Oto 3 proste przepisy na soki, które pomogą Ci zapobiegać skurczom:

Przepis 1:

Umyj trzy łodygi selera i zmiksuj je z niewielką ilością wody. Dobrze wymieszaj po czym wyciśnij pomarańczę i wymieszaj ją z sokiem z selera. Pij jedną szklankę takiego soku dziennie.

Przepis 2:

Umyj, obierz i wyciśnij sok z pomidora. Następnie wlej sok do tacki na lód i włóż do zamrażarki. Następnie umyj i obierz jednego ogórka i dwie łodygi selera. Odcedź sok i dodaj kostki soku pomidorowego. Udekoruj swój napój gałązką pietruszki i pij jedną filiżankę każdego ranka.

Przepis 3:

Gotuj dwie łyżki imbiru w szklance wody przez dziesięć minut. Pozwól mu ostygnąć i wypij filiżankę przed pójściem spać. Zdarzają Ci się skurcze? Jeśli tak, daj znać czy wypróbowałeś któryś z tych przepisów i powiedz nam co myślisz!

 

 
projekt natura udestepnij na FB
 

Designed by nensuria / FreepikDesigned by Freepik

 
 

☠️☢️ TO MUSISZ ZOBACZYĆ ☠️☢️

 

 

Add your comment

Your email address will not be published.