najlepsze zioła na sen_

Nie Możesz Spać? Wypróbuj Te Naturalne Alternatywy Dla Tabletek Na Sen!

Nie możesz zasnąć? Poznaj 10 trików na szybkie i łatwe zasypianie.

Czy tak jak wielu z nas, często zdarza Ci się nie móc zasnąć?
Wiele osób boryka się z ciągłymi problemami ze snem. Stres związany z życiem we współczesnym świecie w połączeniu ze złymi nawykami żywieniowymi i niezdrowym trybem życia, sprawił, że znacznie zwiększyła się liczba osób cierpiących na bezsenność i mających regularne problemy ze snem.

Leki przepisywane przez lekarzy, które choć mają nam pomóc w rozwiązaniu tego problemu, zwykle mają silne skutki uboczne, a w dodatku są drogie i trudne do zdobycia, ponieważ większość z nich wymaga recepty. Co więcej, wielu pacjentów nie może stosować tego typu leków ze względu na przyjmowanie środków na inne dolegliwości.

W większości przypadków leków na bezsenność nie należy mieszać z żadnymi innymi silnymi lekami. Dlatego też tak ważne jest poznanie wskazówek i produktów, które pomogą Państwu szybko zasnąć, a co ważne, niektóre z nich mają niemal natychmiastową moc działania. Myśląc o Was drodzy widzowie przygotowaliśmy aż 10 trików na szybkie i skuteczne zasypianie.

1. Herbata z rumianku.

Dodaj łyżeczkę rumianku do filiżanki gotującej się wody i zostaw na kilka minut do zaparzenia. Pij tę herbatę godzinę przed snem.

2. Sałata

Zagotuj szklankę wody i dodaj do niej… liścia sałaty. Pozostaw na 20 minut do zaparzenia i pij codziennie na godzinę przed snem.

3. Waleriana i gałka muszkatołowa

Rozcieńcz 1/2 łyżeczki waleriany i szczyptę startej gałki muszkatołowej w 2 szklankach ciepłej wody. Pozostaw na 15 minut do zaparzenia i pij codziennie przed snem. Uwaga! Należy unikać stosowania leczenia walerianą przez więcej niż dwa tygodnie. W celu zachowania ostrożności, staraj się nie zażywać więce niż pół łyżeczki gałki muszkatołowej tygodniowo, wtedy nie będziemy narażeni na efekty uboczne.

4. Ciepłe mleko z cynamonem

Dodaj łyżeczkę cynamonu do filiżanki ciepłego mleka migdałowego. Wypij tę mieszankę na godzinę przed pójściem spać.

5. Gałka muszkatołowa

Dodaj szczyptę gałki muszkatołowej do kubka ciepłego mleka sojowego i wypij przed pójściem spać. Do tego przepisu możesz również wybrać inne mleko roślinne, kubek ciepłej wody lub sok owocowy.

6. Kurkuma

Po to by uzyskać świetny sposób na bezsenność wystarczy wsypać trochę kurkumy do szklanki mleka sojowego i pić przed pójściem spać.

7. Kminek

Wymieszaj nasiona kminku z rozgniecionym bananem i zjedz przed pójściem spać. Nasiona możesz także zastąpić kminkiem w proszku.

8. Banany

Banany są bogate w tryptofan, który pomaga podnosić poziom serotoniny, a tym samym pomaga w regulacji snu. Dlatego właśnie staraj się jeść banany przed snem.

9. Ciepłe kąpiele

Na dwie godziny przed pójściem spać weź ciepłą kąpiel. To pomoże Ci rozluźnić ciało i się odstresować. Jeśli masz wannę, maksymalnie wykorzystaj czas na kąpiel i do wody dolej olejku z rozmarynu, lawendy, rumianku lub trawy cytrynowej.

10. Sok z marakui

Wypij szklankę soku z marakui 40 minut przed pójściem spać. W celu wzmocnienia działania soku, dodaj do niego liść sałaty.

Na każdego działa co innego, dlatego proponuję wypróbować kilku różnych przepisów i sprawdzić, który z nich daje najlepsze wyniki.

Projekt Natura