kłopoty ze snem ,co na bezsenność, sposoby na bezsenność, problemy z zasypianiem, leczenie bezsennosci, kłopoty ze snem, na bezsenność,

Rób To, co Wieczór Przed Pójściem do Łóżka a Rano Wstaniesz Wypoczęty i Pełny Energii

Kłopoty ze snem? Wykonuj te ćwiczenia codziennie przed pójściem do łóżka, a twoje ciało zmieni się w mgnieniu oka.

Jeśli często masz kłopoty z zaśnięciem nie martw się – nie jesteś sam. Wielu z nas rzuca się i kręci w łóżku godzinami zanim w końcu odpłynie w senne marzenia i da sobie szansę na zasłużony odpoczynek. Jeśli bezsenność doskwiera ci regularnie zapewne często cały następny dzień chodzisz zmęczony. Efektem chronicznego zmęczenia jest nadużywanie cukru i kawy, żeby po prostu nie zasnąć. To z kolei prowadzi do przybrania na wadze, a może nawet skutkować depresją.

To poważne! Następujące pozycje jogi wykonywane przed snem pomogą Ci zasnąć (i pozwolą Ci się wyspać­). Wszystkie są dość proste, więc nawet jeśli nigdy nie ćwiczyłeś jogi i nie uważasz się za osobę “elastyczną”, będziesz w stanie opanować je bez problemu. Coraz więcej badań naukowych wykazuje niewyobrażalne korzyści zdrowotne wynikające z jogi, więc dlaczego nie skorzystać ?!

Nie masz nic do stracenia… Jeśli robisz te pozy po raz pierwszy, dobrze jest nie pozostawać w nich zbyt długo. Na początek jedna minuta wystarczy. Później możesz przedłużyć pozę nawet do pięciu minut lub dłużej.

Balasana – pozycja dziecka: Jeśli masz problemy z kolanami lepiej odpuść sobie wykonywanie tej pozycji, ale wszyscy, którzy nie muszą się tym przejmować powinni zacząć regularnie ją praktykować. Wpływa ona na rozluźnienie układu nerwowego, pleców, ramion, brzucha i umysłu. Jeśli twoje pośladki nie sięgną pięt, złóż kilka razy koc i włóż go pod pośladki, żeby móc całkowicie się rozluźnić. Ramiona możesz wyciągnąć przed siebie lub pozwolić im odpocząć po bokach. Ustaw alarm, aby wiedzieć kiedy zmienić pozycję. Będąc w pozycji dziecka, pamiętaj, aby głęboko oddychać, kierując swój oddech w plecy.

Supta Baddha Konasana – pozycja leżąca z nogami pod kątem: Niektórzy nazywają tę pozę pozycją motyla lub leżącego Buddy. Leżąc na plecach ugnij kolana i połącz stopy. Przyciągnij pięty w stronę pośladków. Staraj się położyć stopy na ziemię i delikatnie rozkładaj kolana na boki. Większość z nas nie zdoła leżeć całkowicie płasko w tej pozie. Nasze kolana będą oddalone o co najmniej kilka centymetrów od ziemi. Żeby całkowicie pozwolić zrelaksować się twojemu ciału, połóż stos książek, złożony na dwie lub trzy części koc, lub poduszkę pod kolanami. Rozłóż ramiona poza kocem na zewnątrz ciała. Ręce powinny być luźne, dłonie skierowane wnętrzami do sufitu. Oddychaj głęboko kierując swoją energię ku podbrzuszu.

Back Roll: Leżąc na plecach obejmij swoje kolana (lub jeśli jesteś w stanie sięgnąć, chwyć się za kostki). Opuszczaj kolana delikatnie z boku na bok. To świetny sposób na rozciągnięcie i masaż pleców po długim, wyczerpującym dniu. Pozwól swoim nogom i stopom całkowicie się zrelaksować. Połóż ramiona po bokach na ziemi i pozwól im odpocząć – pamiętaj, aby trzymając kolana nie napinać ramion. I najważniejsze: głęboko oddychaj.

Supta Matsyendrasana – Rozluźnij swój rdzeń kręgowy: Leżąc na plecach, ściągnij kolana ku klatce piersiowej, a następnie pozwól im delikatnie opaść na prawą stronę. Możesz ustabilizować nogi trzymając lewe udo prawą ręką. Jednocześnie wyciągnij lewą rękę w lewo i delikatnie obróć głowę w lewo. Staraj się, by oba ramiona przytulały się do ziemi najbardziej, jak to tylko możliwe. Niezmiennie – oddychaj! Następnie powtórz pozę po drugiej stronie.

Matsyasana – Rybia Pozycja: Leżąc na plecach rozłuż ręce na boki po czym przesuń dłonie w dół i wsuń je pod pośladki. Kiedy je przesuniesz, zacznij naciskać ręce w ziemię, zginając przy tym łokcie. Efektem jest delikatne podniesienie górnej części ciała i otwarcie klatki piersiowej…

 

projekt natura, odchudzanie, jak schudnąć, udestepnij na FB

photo by:

☠️☢️ TO MUSISZ ZOBACZYĆ ☠️☢️

 

 

Add your comment

Your email address will not be published.