cisnienie tetnicze,miażdżyca,ciśnienie rozkurczowe,zawał serca,niskie ciśnienie,prawidłowe ciśnienie krwi,nadciśnienie objawy,arytmia serca,wysokie ciśnienie,nadciśnienie

4 Naturalne Sposoby Aby Obniżyć Ciśnienie

Cierpisz na wysokie ciśnienie krwi?

Ciśnienie krwi uważa się za zbyt wysokie, gdy przekracza 140/90. Jest to stały problem zwany nadciśnieniem. Wysokie ciśnienie krwi jest bardzo niebezpieczne i jeśli nie zostanie poddane leczeniu, może powodować groźne dla naszego życia problemy zdrowotne.

Najczęstsze objawy u osób cierpiących na nadciśnienie tętnicze to:

– Zawroty głowy

– Bóle nóg

– Skurcze

– Nieprawidłowe bicie serca

– Bezsenność

Niestety wszystkie te objawy mogą prowadzić do śmierci. Zwykle nadciśnienie leczone jest lekarstwami, ale istnieje kilka naturalnych alternatyw, które pomogą Ci kontrolować ciśnienie krwi.

Magnez

Magnez jest doskonały dla prawidłowego funkcjonowania całego układu sercowo-naczyniowego. Rozszerza tętnice i obniża ciśnienie krwi. Liczne badania wykazały, że ludzie, którzy przez dwa tygodnie brali suplementy magnezu, doświadczyli

znacznego spadku ciśnienia skurczowego i rozkurczowego.

Banany

Potas zmniejsza wpływ sodu na twój układ krążenia i pomaga kontrolować ciśnienie krwi. Oprócz bananów, bogate w potas są słodkie ziemniaki i morele.

Woda z cytryną

Prawdopodobnie już wiesz, że jeśli codziennie będziesz pił wodę z cytryną na pusty żołądek, przyniesie Ci to wiele korzyści. Przepis jest bardzo prosty. Wciśnij sok z całej cytryny do szklanki wody i wypij przed śniadaniem. Dzięki temu rozluźnią się nasze naczynia krwionośne, organizm nawodni, a dodatkowo zapewnimy ochronę ściankom żył.

Czosnek

Czosnek jest uważany za jeden z najbardziej zdrowych produktów żywnościowych na świecie. Reguluje ciśnienie krwi i dostarcza organizmowi siarki.

Siarka naturalnie stymuluje wytwarzanie tlenku azotu, który świetne wpływa na rozszerzanie naczyń krwionośnych. Najlepiej jest jeść dwa ząbki czosnku dziennie.

Jeśli masz problemy z żołądkiem, lepiej jest zażywać kapsułki.

Oprócz tych przepisów, istnieją pewne nawyki, które możesz wprowadzić do codziennej rutyny i to one wspomogą regulację poziomu ciśnienia tętniczego twojego organizmu, jest to:

– Unikanie jedzenia soli

– Unikanie tłustych potraw

– Zmniejszenie spożycia kofeiny

– Regularne ćwiczenia

– Unikanie picia alkoholu i palenia papierosów

projekt natura udestepnij na FB

photo by:

☠️☢️ TO MUSISZ ZOBACZYĆ ☠️☢️

 

 

Add your comment

Your email address will not be published.