gdzie występuje witamina d, w czym jest witamina d3,poziom witaminy d3 cena,działanie promieniowania słonecznego na organizm

Znasz Wpływ Słońca na Nasze Zdrowie?

Spędzanie czasu na słońcu to idealny sposób na doładowanie energii, ale światło słoneczne może przynieść nam o wiele więcej korzyści zarówno tych psychicznych, jak i fizycznych.

Dziś podam Wam 5 powodów, dla których powinniście spędzać więcej czasu na słońcu, dzień po dniu, dla własnego dobra. Zwłaszcza wszyscy Ci, którzy żyją w Szkocji, na Islandii, w Anglii, Irlandii czy innych tego typu wyjątkowo nasłonecznionych miejscach. Tak, to ironia. Promienie słoneczne poprawiają twój nastrój i zwiększają produktywność. Prawdopodobnie słyszałeś, że depresja pojawia się częściej w długich okresach szklanej pogody.

Spędzanie czasu na słońcu to jeden ze sposobów na pozbycie się problemów emocjonalnych. Światło dzienne sprawia, że chce nam się więcej i łatwiej jest nam osiągać założone cele na dany dzień. Im więcej czasu spędzamy w pomieszczeniach, tym gorzej funkcjonuje nasz zegar biologiczny. Wszystko przez to, że sztuczne światło zaburza produkcję melatoniny, która jest odpowiedzialna za zdrowy sen. Masz wrażenie, że szwankuje twój zegar biologiczny?

Weź tydzień wolnego i jedź do ciepłych krajów! A jeśli nie możesz sobie na to pozwolić, wpuść przez okna tyle światła ile to tylko możliwe. Poprawia wzrok. Następnym razem zastanów się dwa razy, zanim założysz okulary zaraz po wyjściu z domu. Badania wykazały, że naturalne światło jest dobre dla naszych oczu, podczas gdy wgapianie się w ekran komputera czy telewizora znacznie pogarsza widzenie. Są również dowody na to, że ludzie, którzy większość życia spędzają wieczorami w biurze, są narażeni na różne typy raka i innych chorób.

Więcej światła dziennego, mniejsze rachunki za elektryczność. Jeśli wpuścisz do domu więcej światła, zapalanie ich nie będzie już tak konieczne, a kolejny rachunek przyjdzie mniejszy. Poprawia jakość snu. Pewnie słyszałeś o złowrogim niebieskim świetle emitowanym przez urządzenia elektroniczne takie jak smartfony czy tablety?

Sztuczne światło zakłóca produkcję melatoniny, której niedobory powodują problemy z zaśnięciem. Ludzie, którzy wieczorami i w nocy przebywają przy zapalonym, sztucznym świetle zazwyczaj śpią gorzej. Kontakt z naturalnym światłem daje nam więcej energii do działania w ciągu dnia i sprawia, że łatwiej nam zasnąć w nocy. Znając korzyści płynące z przebywania na słońcu i w naturalnym świetle, powinieneś częściej wystawiać się na ich działanie.

projekt natura, odchudzanie, jak schudnąć, udestepnij na FB

photo by: 

☠️☢️ TO MUSISZ ZOBACZYĆ ☠️☢️

 

 

Add your comment

Your email address will not be published.