ewa dąbrowska książka2

Jesteś Tym Co Jesz – Dieta Warzywno – Owocowa

Możliwe, że słyszeliście wcześniej o bijącej rekordy popularności oczyszczającej diecie owocowo-warzywnej dr Dąbrowskiej.

Według jej twórczyni nie jest to dieta odchudzająca ani ekspresowy detoks. Dr Dąbrowska zapewnia nas, że jej dieta to lekarstwo na dolegliwości, które funduje nam współczesny świat. Można nią zwalczyć choroby autoimmunologiczne jak hashimoto czy łuszczyca, zmniejszyć ryzyko chorób serca, a być może nawet pokonać nowotwory. Przy okazji dodatkowo zrzucić parę ładnych kilogramów tak jak na przykład znana prezenterka Karolina Szostak, która spektakularnie schudła właśnie dzięki poradom dr Dąbrowskiej. Dziś z okazji niedawnej premiery nowej książki pt. ,,Dieta warzywno-owocowa dr Ewy Dąbrowskiej i co dalej”, która jest kontynuacją bestsellerowego zbioru przepisów do diety Dr Ewy Dąbrowskiej opowiem Wam nieco o samej diecie i tym, co znajdziecie w książce.

W najnowszej książce ,,Dieta warzywno-owocowa dr Ewy Dąbrowskiej i co dalej”, która powstała we współpracy z dr Dąbrowską, a została napisana przez terapeutkę środowiskową Beatę Annę Dąbrowską znajdziemy zestaw konkretnych wskazówek oraz metod, które pomogą prawidłowo wyjść z wymagającej diety dr Dąbrowskiej, uniknąć efektu jo-jo i wprowadzić zmiany we wszystkich aspektach twojego życia. Oprócz konsultacji z dr Dąbrowską, do powstania książki przyczynili się również specjalista-dietetyk, duszpasterz, trener personalny i coach. Autorce zależało na tym, żeby zebrać jak najwięcej informacji o metodach i przebiegu wychodzenia z postu po zastosowaniu kuracji dietetycznej dr Dąbrowskiej.

Dieta dr Dąbrowskiej jest oczyszczającą dietą owocowo-warzywną, która składa się z dwóch etapów. Pierwszym i najtrudniejszym etapem diety jest lecznicza głodówka dr Dąbrowskiej, która trwa do 42 dni. W trakcie pierwszego etapu nie przekracza się dziennej dawki do 800 kcal na dobę. W trakcie oczyszczającej głodówki można jeść tylko warzywa z niską zawartością skrobii z gatunków warzyw korzeniowych np. marchew czy burak, kapustnych jak kalafior czy brokuły, cebulowych, liściastych, dyniowatych i psiankowatych z wyłączeniem ziemniaków oraz owoce z niską zawartością cukru takie jak jabłka, kiwi, pomarańcze, granaty, grejpfruty, cytryny. Dr Ewa Dąbrowska zaleca jedzenie warzyw i owoców w surowej postaci, ale można sobie pozwolić również na warzywa w postaci gotowanej (np. zupy) czy nawet w postaci soków.

ewa dąbrowska książkaKorzystne są również kiszonki, a podczas diety należy pić dużo wody (około 4 litrów dziennie) i ewentualnie herbatki ziołowe. Dieta jest kwalifikowana jako post lecznicy oraz nowatorska metoda profilaktyki i leczenia. Jej zaletą jest dostarczenie enzymów, mikroelementów, witamin, alkalizowanie i odtruwanie organizmu, prowadząc do przywrócenia równowagi organizmu. Efektem ubocznym jest utrata nawet do kilkunastu kilogramów masy ciała. Dieta opiera się głównie na spożywaniu w określonych owoców i warzyw i określa produkty, które są zakazane podczas jej trwania.

Dieta poprawia naszą odporność i możesz dzięki niej maksymalnie złagodzić objawy chorób takich jak reumatoidalne zapalenie stawów, stwardnienie rozsiane, choroby serca i migreny. Żeby była skuteczna, musisz powtarzać zasady diety raz w miesiącu przez tydzień lub jeden-dwa razy w tygodniu. Nie jest to dieta dla każdego. Według wielu dietetyków im krócej trwa, tym lepiej, ponieważ brak w niej wielu składników odżywczych, których potrzebuje na co dzień twój organizm, jak białko i tłuszcze. Przez to nie przyswajasz np. rozpuszczalnych w nich witamin A, D, E i K. Jest jednak bardzo pomocna jeśli chcesz schudnąć, bo da ci metabolicznego kopniaka na początek.– Dla niektórych będzie to dobry sposób, aby zacząć zmiany w odżywianiu, ale nie jest to plan żywienia na życie.

Zwłaszcza, że po powrocie do starych nawyków ryzyko efektu jo-jo jest bardzo duże. I to właśnie ten etap jest opisany w najnowszej książce poświęconej diecie dr Dąbrowskiej: ,,Dieta warzywno-owocowa dr Ewy Dąbrowskiej i co dalej”. Autorka z własnego doświadczenia wie, jak trudno jest wytrwać na diecie dr Dąbrowskiej i jak łatwo jest zboczyć z raz obranej drogi. Po przejściu wielodniowego postu szukamy sposobu na utrzymanie efektów diety i aby to osiągnąć, musimy przyjrzeć się każdej sferze życia. Dlatego Beata Anna Dąbrowska krok po kroku wykłada nam czym jest zdrowe odżywianie po poście według dr Ewy Dąbrowskiej. Pewnie nieraz zdarzyło ci się słyszeć słowa ojca medycyny Hipokratesa „Jesteś tym, co jesz”.

Dieta warzywno-owocowa dr Ewy Dąbrowskiej – Rabat -20%

To właśnie tej filozofii poświęcony jest jedna z części książki przygotowanej we współpracy z dietetyczką, w której sporo dowiadujemy się o funkcjonowaniu naszego organizmu i pięciu filarach zdrowia. W kolejnej części autorka wylistowuje 10 podstawowych zasad protokołu wyjścia z diety dr Dąbrowskiej, które będą niezwykle pomocne dla wszystkich którzy pragną wprowadzić do swojego życia długotrwałe zmiany na lepsze. Inny rozdział książki został napisany we współpracy z trener personalną, która daje nam porady jak zacząć trenować i podaje nam kilka podstawowych ćwiczeń do wykonywania w domu. Są również rozdziały poświęcone motywacji i życiu duchowemu, bez balansu którego nie osiągniemy upragnionych celów.

Tytuł jest bardzo ciekawie opracowany graficznie przez co łatwiej jest nam przyswoić zawarte w książce, bardzo ważne dla naszego zdrowia i dobrego samopoczucia informacje. Serdecznie polecam książkę pt.: ,,Dieta warzywno-owocowa dr Ewy Dąbrowskiej i co dalej” wszystkim tym, którzy decydują się na przejście na dietę dr Dąbrowskiej i potrzebują uzupełnić swoją wiedzę o samej diecie, naszym organizmie i drodze do szczęśliwego życia oraz długotrwale cieszyć się osiągniętymi efektami ciężkiej pracy. Z pewnością jest to pomocne narzędzie i bardzo ciekawa, zajmująca lektura.

projekt natura udestepnij na FB

☠️☢️ TO MUSISZ ZOBACZYĆ ☠️☢️

 

 

Add your comment

Your email address will not be published.