co zrobić żeby schudnąć, jak schudnac z brzucha, odchudzanie brzucha, diety odchudzające, jak zgubić brzuch, skuteczne odchudzanie, co jeść aby schudnąć

7 Sposobów Na Utratę 7 Kilogramów w 30 dni

Poznaj 7 sposobów na utratę 7 kilogramów w 30 dni. Przeczytaj uważnie te kroki.

Kawa – podczas diety jest twoim najlepszym przyjacielem. Co prawda nieznacznie, ale przyspiesza twój metabolizm i ogranicza apetyt. Zapewnia także energię, której często nam brakuje w wyniku redukcji spożywanych kalorii, gdy tracimy na wadze. Najlepiej jest pić czarną kawę. Jeśli przyzwyczaisz się do smaku czarnej kawy, już zawsze będziesz wolał ją od tej przygotowywanej z mlekiem i cukrem. Filiżanka czarnej kawy ma mniej niż 5 kalorii. Ważne jest również picie dużej ilości wody. Kiedy postawisz sobie za cel zrzucenie 7 kilogramów w trzydzieści dni, kawa będzie odgrywała kluczową rolę w twojej drodze do sukcesu. Nie znaczy to jednak, że jest do tego celu niezbędna, ale na pewno ułatwi sprawę.

Woda – Jeśli nie możesz zmusić się do picia wody, zwyczajnie nie uda Ci się zrzucić 7 kilogramów w 30 dni. Powinieneś pić co najmniej 4 litry dziennie! Nie mów mi, że to za dużo, jeśli wyrobisz sobie nawyk picia wody od momentu, gdy się obudzisz i będziesz pił ją przez cały dzień, ledwo zauważysz, że wypiłeś aż tak dużo. Musisz jednak pamiętać, że znacznie częściej będziesz chodził do łazienki, co jest również bardzo dobre dla twojego organizmu. Twój mocz powinien być jasnożółty lub całkiem przezroczysty. Jeśli tak nie jest, znaczy to, że jesteś odwodniony! Nie muszę Ci chyba wyjaśniać jak duże znaczenie ma nawadnianie przy procesie zrzucania kilogramów. Odwodnienie znacznie spowalnia metabolizm i sprawia, że organizm odczuwa głód, a ty czujesz się zmęczony. Zwyczajnie nie możesz sobie pozwolić na odwodnienie, jeśli próbujesz stracić 7 kilogramów w 30 dni.

Sen – Musisz spać co najmniej 7-8 godzin dziennie. Co prawda 7 godzin jest do zaakceptowania, ale 8 to idealny czas, żeby wypocząć. Tak naprawdę nie ma żadnego znaczenia, co musisz poświęcić, aby zapewnić sobie dużo regularnego snu. Jednak jeśli naprawdę chcesz zrzucić 7 kilogramów, sen musi być twoim priorytetem. Brak snu negatywnie wpływa na poziom twoich hormonów. Brak snu podnosi apetyt. Dzieje się tak, ponieważ sen obniża w twoim organizmie poziom leptyny-hormonu hamującego apetyt. Kiedy próbujesz schudnąć, wzrost apetytu jest OSTATNIĄ rzeczą, której
pragniesz. Zrób więc wszystko, co w twojej mocy, by codziennie spać 8 godzin.

Codziennie rano idź na godzinny spacer –  Wstań o godzinę wcześniej i idź na spacer. Ten mały wysiłek pomoże Ci się pozbyć zapasów tłuszczu już od momentu przebudzenia, kiedy twoje ciało jest jeszcze w stanie poszczenia. To zapoczątkuje również proces metaboliczny na cały dzień. Ja na przykład podczas spacerów słucham audiobooków. Czerpię więc wtedy dwie korzyści-nie tylko staję się zdrowsza, ale również dowiaduję się o świecie wielu ciekawych rzeczy. Gwarantuję Ci, że jednogodzinny spacer dziennie przez trzydzieści dni będzie miał ogromny wpływ na utratę twojej wagi. Nie musisz nawet uprawiać joggingu czy biegać. Po prostu spaceruj.

Dobre tłuszcze Nie wiem, dlaczego ludzie boją się jeść produkty bogate w tłuszcze. Właściwie to wiem. To wina branży spożywczej. Mam na myśli całą nadmuchaną koncepcję marketingową produktów ,,bez tłuszczu”, która po prostu zwiększa sprzedaż produktów. W rzeczywistości twoje ciało potrzebuje tłuszczów, ale tych zdrowych. Utrzymują one prawidłowe działanie hormonów i pomagają osiągnąć długotrwałe poczucie sytości. Dzięki nim przez długi czas czujemy się pełni. Jeśli nie będziesz dostarczał organizmowi odpowiednich ilości tłuszczu będziesz czuł, jakbyś głodował. Tak długo jednak, jak nie przekraczasz odpowiednich dawek spożywanych kalorii, jedzenie tłuszczu nie sprawi, że przybierzesz na wadze. Może to jedynie znacznie Ci pomóc. Najlepsze tłuszcze to oliwa z oliwek, awokado, orzechy, masło migdałowe i olej kokosowy.

20 pajacyków co godzinę – Wydaje się to kompletnie nieistotne prawda? Spójrz jednak, że wystarczy tylko dokonać drobnych obliczeń. Powiedzmy, że przeciętna długość naszej doby, kiedy jesteśmy aktywni to 16 godzin. Teraz pomnóż 20 pajacyków przez szesnaście. To daje w sumie 320 pajacyków dziennie. Teraz pomnóż 320 przez 30 dni, a otrzymasz 9.600 podskoków! Zaufaj mi, kiedy ci mowie, że regularne wykonywanie pajacyków może spowodować ogromna różnice w traceniu na wadze. To małe, acz znaczące szczegóły, a ich efekty bardzo łatwo jest później podsumować.

Skakanka – Skakanie na skakance jest bezkonkurencyjne. To zdecydowanie najlepsze ćwiczenie na spalanie tłuszczu. Wierz mi
jednak, ze skakanka będzie miała niesamowity wpływ na topienie zbędnego tłuszczu. Jeśli nigdy odtąd nie skakałeś na skakance wiedz, że początki mogą być nieco frustrujące. Jednak przy odrobinie konsekwencji, szybko nabierzesz wprawy i nauczysz się odpowiedniej techniki. Znajdź w ciągu dnia czas, by zrobić 30 jednominutowych powtórzeń. Następnie odpoczywaj przez jedna minute, zanim zaczniesz kolejna rundę. Jeśli zauważysz, ze często potykasz się o line, najpierw spróbuj skakać bez niej. Podskakuj przy każdym obrocie nadgarstka. Wykonuj to ćwiczenie 5 razy w tygodniu. W przeciwieństwie do spacerów, które możesz uskuteczniać codziennie, skakanie na skakance powoduje ogromne obciążenie organizmu i pamiętaj, że musisz dać sobie czas na odpoczynek, po to, aby twoje mięśnie się zregenerowały.

projekt natura, odchudzanie, jak schudnąć, udestepnij na FB

photo by:

Add your comment

Your email address will not be published.